Вдалий бренд – складова успіху!
19 березня у Волинському Центрі розвитку місцевого самоврядування відбувся семінару «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій». Про це інформує Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України.
З вітальним словом до присутніх звернувся директор Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування Анатолій Пархом'юк. Він в чергове наголосив на важливості узгодження дій у громаді та синергії стратегічного плану розвитку ОТГ, комунікаційної стратегії, проектів, що реалізуються у громаді тощо.
Радник із комунікацій Волинського Центру розвитку місцевого самоврядування Олена Кузьмич розповіла, як волинським ОТГ стати успішними, відомими та заможними. За її словами, бренд – саме те, що допоможе громадам заявити про себе у громадському та медійному просторах.
У своєму виступі експерт розповіла про важливість створення бренду, логотипу та слогану для об’єднаної територіальної громади, які кольори та шрифти слід використовувати під час формування бренду. На її думку, не менш важливими є і розвиток туристичних брендів в об’єднаних територіальних громадах та селф-бренду.
А для того, щоб створити свою унікальну пропозицію, необхідно мати стратегічний план розвитку громади. Стануть в пригоді і пам’ятки, розташовані на території ОТГ. Якщо ж їх немає, можна пофантазувати і придумати власну цікаву історію.